Facturatie op uurbasis

Voor € 59,95 exclusief 21% BTW per uur laat jij je ontzorgen, neem ik jouw taken uit handen en regel ik dat alles op rolletjes loopt. Om het makkelijk te maken, factureer ik aan het einde van elke maand voor de uren die in die maand zijn gewerkt. Dus, wanneer je eind april een factuur ontvangt, dan is dit voor de uren die in april zijn gemaakt. Na ontvangst van de factuur heb je nog 14 dagen om deze te betalen.

Klusjeskaart

Wil je tijd besparen en hulp krijgen bij kleine taken? Dan is de klusjeskaart dé oplossing voor jou. Je koopt vooraf een tegoed aan uren waarmee je – gedurende een half jaar – mijn hulp kunt inschakelen wanneer jij dat nodig hebt. Ideaal voor het afvinken van jouw to-do-lijst of ter extra ondersteuning in drukke tijden.

Klusjeskaart (6 uur)
€ 359,70 exclusief 21% BTW

  • Je betaalt € 59,95 exclusief 21% BTW per uur
  • Je ontvangt hiervoor 12 support bundels van 30 minuten
  • Je kunt de klusjeskaart na uitgifte maximaal 6 maanden gebruiken
  • Wanneer de klusjeskaart bijna op is, ontvang je een seintje
Chart

Je weet nu wat de kosten zijn maar nog veel belangrijker, wat levert het jou op?

  • Tijdbesparing; je geeft randzaken uit handen waardoor jij meer tijd hebt om je te concentreren op de werkzaamheden die alleen jij kunt doen
  • Flexibiliteit; je kunt snel opschalen wanneer je bedrijf groeit of het tijdelijk wat drukker is. Je kunt mij inhuren voor specifieke projecten of tijdelijke taken zonder dat je aan een langdurige verplichting vastzit
  • Kostenbesparing; je betaalt alleen voor de uren die worden gewerkt. Je maakt verder geen extra kosten zoals het inrichten van een werkplek, reiskostenvergoeding, werkgeverslasten, vakantiegeld of doorbetaling bij feestdagen of ziekte
  • Stressvermindering; wanneer je jouw to-do-lijstje uit handen geeft, heb je er geen omkijken meer naar. Ik zorg namelijk voor structuur en overzicht en dat brengt jou ruimte en rust
  • Groei; door het uitbesteden van taken die niet tot jouw kernactiviteiten behoren, kun je meer tijd en energie besteden aan de werkzaamheden waar je echt van houdt en die bijdragen aan de groei van je bedrijf

Mooie woorden

Ingrid Sielhorst – New Eden Skincare

Ik heb ervoor gekozen om met Marion samen te werken omdat wij elkaar kennen vanuit een gezamenlijk vakgebied en zij altijd een professionele en serieuze indruk maakt. Dat schept vertrouwen. Marion denkt op alle vlakken met je mee, waarbij ze zich inleeft in jouw situatie. Ze kijkt ook met een andere blik en dat werkt heel inspirerend en motiverend. De samenwerking met Marion heb ik als zeer prettig ervaren en ik zal haar zeker aanbevelen aan anderen.
Kim Werensteijn – Stichting Babyspullen

Marion helpt mij als Virtual Assistant en vanaf dag één ben ik heel blij met haar. Ze pakt dingen snel op, vraagt door als ze meer informatie nodig heeft en werkt heel zelfstandig. Het geeft mij echt een stukje rust als ik bij haar bepaalde taken of projecten neerleg. Ik wil Marion dan ook van harte aanbevelen voor iedereen die een VA overweegt.